petek, 8. november 2013

Sesanje

Moram priznat, da nikoli nisem prav zares razumel možakarjev, ki svoje sobotne ali nedeljske dopoldneve preživijo okoli in v svojih jeklenih konjičkih. Obvezna oprema je kerhar, tabulš šampon, jelenja krpa, vosek in sesalec (priporočljiv je vodni). Ko je vse to pripravljeno, se lahko začnejo več urne seanse dokler ne postane njihov jekleni konjiček jekleni lepotec :)
Ampak jaz teh možakarjev ne obsojam, enostavno samo ne razumem....

V glavnem to pranje in sesanje avtomobila meni ni nikoli ležalo... Včasih, ko se mi avto že res zasmili, mu privošščim samo kratko tuširanje in hitro suho sesanje...In je spet dober za nekaj časa. Odkar pa imamo pri hiši tudi Škrata se mi zdi sesanje pa sploh eno sizifovo delo. (Ker ja, pustim da malica v avtu...Ojoj...)

No ampak danes je bil dan ko sva s Škratom posesala naš avto. No ubistvu ga je posesal on. In jaz sem z rezultatom zadovoljen, boljše je kot prej :) Škrat je bil nasmejan, tako da po vsej verjetnosti bo od zdaj naprej sesanje avtomobila njegova naloga :)




____________________________________če potegnem črto.

Nasmejan obraz ob delu je videti lepo, pa tudi če račun za elektriko malo večji bo.

Dobronamerni nasvet:
Tisti očetje/fotri/ateti, ki ste se pa prepoznali v prvem delu zapisa pa sesajte raje še naprej sami, kajti brez veze da je slaba volja pri vas in otroku.

1 komentar:

  1. Ojooooj ... Tudi mi pustimo, da otroci malicajo v avtu ... Danes sem imela pa jaz sesalni praznik :)

    OdgovoriIzbriši