ponedeljek, 1. december 2014

Porodniški dopust

Porodniški dopust: dopust v zvezi z nosečnostjo in porodom, ko ima delavka pravico do nadomestila osebnega dohodka.

Ja, to pravi medmrežni SSKJ glede porodniškega dopusta. Najbolj zbode v oči, da je napisano tako, kot da ga koristijo samo dame. 
Pa ga ne.
Jaz ga koristim ravno te dni in ga bom še cel mesec :) 
Ja veseli december lahko letos vzamem dobesedno.

Torej Gospa se je zaposlila in jaz kot kvalificiran kader za delo z otroki sem z velikim veseljem in z obema rokama pograbil priložnost za celodnevno druženje s Štruco. 

Seveda pa se ni začelo vse tako svetleče in po planih kot sem si zamislil.
Kot ponavadi.   
Škratov nos je čez noč postal gnil, čelo pa vroče kot peč v katero naložiš par bukovih polen. 
Planirano pohajkovanje in obisk kakšne kavarne je nadomestilo kuhanje čajev, pregovarjanje ob sirupu in rokoborbe s šprico fiziološke raztopine. 
Moram pa priznat, da smo veliko ležali na kavču, kar pa je bilo zapisano nekje na listku: kaj bova počela na bolniški. ;)

Torej začeli smo aktivno, upam da končamo mirnejše.
Se javim večkrat, če bo porodniška vsaj malo potekala po mojih pričakovanjih oz. po listku ;)



 

Ni komentarjev:

Objavite komentar